Havent rebut les instruccions pertinents per part de la Mutua de PRL Quirónprevención, s’accepta que es reactivi l’activitat laboral a l’oficina a partir del dia 11 de maig seguint les condicions i mesures de prevenció següents:
- L’atenció es farà de manera telemàtica, per telèfon (93 799 00 53) i correu electrònic (info@eltem.es), fins a nou avís seguint el següent horari: de dilluns a divendres de 9:30 a 13:30 h.
- En casos especials i de necessitat, hi haurà la possibilitat de demanar cita prèvia per venir a l’oficina de manera presencial. Aquesta cita prèvia s’haurà de demanar, concretar i confirmar per endavant de manera telemàtica i només es podrà fer de manera individual, venint el soci sol.
- El soci que acudeixi a l’oficina amb cita prèvia haurà de dur la seva pròpia mascareta i guants i seguir les recomanacions de distanciament social amb el personal d’oficina.
- Les persones dependents que necessitin venir presencialment ho podran fer amb UN acompanyant, que també haurà de dur la seva pròpia mascareta i guants.
- Les persones visitants hauran de mantenir una distància mínima d’1,50 m (preferiblement 2 m) amb el personal d’oficina en tot moment.
- A l’entrada de l’oficina s’hi disposarà gel hidroalcohòlic per a que el soci en pugui fer ús.
- El personal d’oficina tindrà un dispensador de gel hidroalcohòlic diferent al dels visitants per evitar contactes.
- A l’entrada de l’oficina s’hi disposarà una paperera tancada de pedal per a que els socis visitants puguin dipositar, si escau, les mascaretes d’un sol ús i els guants.
- Caldrà reforçar les mesures d’higiene tant de l’espai i els equips de treball com personal, tenint especialment en compte la higiene de mans, fent-se de manera periòdica.
- Ventilar de manera freqüent l’espai de treball per evitar la càrrega dels ambients, sobretot de les zones comunes.
- Desinfectar les superfícies de les zones de treball al final de la jornada per evitar la possible propagació del virus.
- Incrementar la neteja dels espais comuns i dels banys.
A Mataró, 12 de maig de 2020
La Junta Directiva
Rev. 0