El proper diumenge 19 de juliol és celebrarà la tirada de la Copa Barceló a les nostres instal·lacions. Podeu fer la inscripció a través del QR o per correu electronic a : info@eltem.es
El proper diumenge 19 de juliol és celebrarà la tirada de la Copa Barceló a les nostres instal·lacions. Podeu fer la inscripció a través del QR o per correu electronic a : info@eltem.es